Cz臋ste pytania

Poni偶ej znajduj膮 si臋 przygotowane przez nas odpowiedzi na najcz臋艣ciej zadawane pytania, dotycz膮ce przeprowadzania zakup贸w w naszym sklepie.

Kliknij na interesuj膮cym Ciebie pytaniu:




 

Jak sprawdzi膰 dost臋pno艣膰 produkt贸w?

 

Przy ka偶dym z produkt贸w znajduje si臋 informacja o jego dost臋pno艣ci w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; je偶eli jeste艣 bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam zna膰 poprzez email: czesc@kitschvintage.pl lub telefonicznie: 570222409
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto si臋 pospieszy膰 z zakupem!
  • 艢rednia ilo艣膰 – mamy przynajmniej kilka/kilkana艣cie egzemplarzy
  • Du偶a ilo艣膰 – w magazynie mamy wystarczaj膮c膮 ilo艣膰 produktu, aby obs艂u偶y膰 wiele zam贸wie艅
  • Dost臋pny na zam贸wienie – mo偶emy specjalnie dla Ciebie sprowadzi膰 ten produkt - skontaktuj si臋 z nami drog膮 email: czesc@kitschvintage.pl lub telefonicznie: 570222409
  • Spodziewana dostawa – produkt b臋dzie dost臋pny ju偶 wkr贸tce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest ju偶 dost臋pny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzi膰 stan realizacji zam贸wienia?

 

Na Tw贸j adres email b臋dziemy przesy艂a膰 informacje o post臋pach w realizacji Twojego zam贸wienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta b臋dziesz mia艂 dost臋p do wszelkich informacji o Twoich bie偶acych oraz ju偶 zrealizowanych zam贸wieniach: statusie, zawarto艣ci, podanych adresach, itp.

 


 

Jak d艂ugo b臋d臋 czeka膰 na przesy艂k臋?

 

Natychmiast po z艂o偶eniu przez Ciebie zam贸wienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, kt贸ry nale偶y klikn膮膰, aby potwierdzi膰 zam贸wienie - wtedy te偶 rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Tw贸j adres email na bie偶膮co b臋d膮 przesy艂ane informacje o stanie realizacji Twojego zam贸wienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysy艂ki + czas dostawy

 

Termin wysy艂ki wynika z dost臋pno艣ci produkt贸w i wybranej formy p艂atno艣ci, podczas gdy czas dostawy zale偶y od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczeg贸艂owy opis realizacji zam贸wie艅

 


 

Jakie wyst臋puj膮 formy dostawy?

 

W zale偶no艣ci od ilo艣ci i wagi zamawianych przez Ciebie produkt贸w, wybranej formy p艂atno艣ci i w艂asnych preferencji, mo偶esz wybra膰 jedn膮 z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesy艂ka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbi贸r osobisty.

» szczeg贸艂owy opis form dostawy

 


 

Ile zap艂ac臋 za przesy艂k臋?

 

Ca艂kowity koszt dostawy zam贸wienia poznasz po dodaniu produkt贸w do koszyka i wybraniu interesuj膮cej Ciebie formy dostawy i metody p艂atno艣ci - w podsumowaniu zobaczysz dok艂adn膮 warto艣膰 do zap艂aty. W zale偶no艣ci od wybranej formy p艂atno艣ci (przedp艂ata lub p艂atno艣膰 za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesy艂ki wynosi od kilku do kilkunastu z艂otych.

 

» szczeg贸艂owy cennik dostaw

 


 

Jak zap艂aci膰 za zam贸wienie?

 

W zale偶no艣ci od warto艣ci zam贸wienia, wybranej formy dostawy i w艂asnych preferencji, mo偶esz wybra膰 jeden z nast臋puj膮cych sposob贸w p艂atno艣ci:

  • przelew na konto bankowe,
  • p艂atno艣膰 za pobraniem,
  • p艂atno艣膰 elektroniczna (przelew on-line).

» szczeg贸艂owy opis form p艂atno艣ci

 


 

Czy mog臋 osobi艣cie odebra膰 zam贸wienie?

 

Oczywi艣cie, mo偶esz odebra膰 zam贸wienie w punkcie odbioru osobistego, znajduj膮cym si臋 pod adresem: Jastrz臋bce 53, 55-300 艢roda 艢l膮ska, Godziny pracy punktu znajdziesz w zak艂adce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych koszt贸w.

 


 

Co to s膮 kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Maj膮 one form臋  kod贸w, kt贸re nale偶y wpisa膰 w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zap艂aty z uwzgl臋dnieniem rabatu. 

Pami臋taj, 偶e wi臋kszo艣膰 kod贸w rabatowych ma sw贸j okres wa偶no艣ci. Po jego wyga艣ni臋ciu kod rabatowy przestaje by膰 aktywny – nie spowoduje przyznania okre艣lonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do kt贸rego mo偶esz dodawa膰 produkty, nad kt贸rymi si臋 zastanawiasz. Dost臋p do tej funkcjonalno艣ci maj膮 tylko zalogowani u偶ytkownicy.

Je偶eli wahasz si臋, czy kupi膰 dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj si臋 i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni s膮 dla Ciebie zapami臋tywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W ka偶dej chwili mo偶esz powr贸ci膰 do nich, przerzuci膰 je do koszyka lub usun膮膰 z przechowalni.

 


 

Czy mog臋 otrzyma膰 faktur臋 VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty mo偶esz otrzyma膰 faktur臋 VAT. W tym celu w trakcie sk艂adania zam贸wienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcj臋 „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat ch臋ci otrzymania faktury VAT umie艣膰 w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Je偶eli adres wysy艂ki jest inny, ni偶 dane do faktury, zaznacz w formularzu opcj臋 „inny adres wysy艂ki” i podaj adres, na kt贸ry ma by膰 przes艂ane zam贸wienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysy艂ki Twojego zam贸wienia. Nie ma mo偶liwo艣ci zmiany tej daty.

 


 

Jak zmieni膰 moje zam贸wienie?

 

Mo偶esz modyfikowa膰 swoje zam贸wienia jedynie do momentu skompletowania jego zawarto艣ci. W momencie przes艂ania go na wskazany adres modyfikacja jest ju偶 niemo偶liwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zam贸wienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zam贸wienia, zmiana sposobu p艂atno艣ci czy dostawy), skontaktuj si臋 z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 570222409.

 


 

Z艂o偶y艂em b艂臋dne zam贸wienie. Jak je anulowa膰?

 

Mo偶esz anulowa膰 swoje zam贸wienia jedynie do momentu skompletowania jego zawarto艣ci. W momencie przes艂ania go na wskazany adres anulowanie jest niemo偶liwe. W celu anulowania zam贸wienia skontaktuj si臋 z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 570222409.

 


 

Gdzie jest moja przesy艂ka?

 

Wybieraj膮c opcj臋 dostawy poprzez kuriera, w wiadomo艣ci email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na kt贸rej mo偶esz na bie偶膮co 艣ledzi膰 po艂o偶enie Twojej przesy艂ki. Link ten r贸wnie偶 jest widoczny dla zarejestrowanych klient贸w sklepu, w podgl膮dzie szczeg贸艂贸w z艂o偶onego zam贸wienia, w kolumnie Przesy艂ka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadaj膮 gwarancj臋?

 

Tak, produkty dost臋pne w asortymencie naszego sklepu posiadaj膮 gwarancj臋 producent贸w, obowi膮zuj膮c膮 na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a tak偶e na stronach internetowych producent贸w. Wa偶ne, aby zachowa膰 dow贸d zakupu (rachunek lub faktur臋), a tak偶e oryginalne opakowanie do momentu zako艅czenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstaw膮 do zg艂aszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zam贸wionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesy艂ki nale偶y sprawdzi膰, czy nie uleg艂a uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewn臋trzne, zalecamy odm贸wienia przyj臋cia przesy艂ki, a nast臋pnie skontaktowanie si臋 z nami pod numerem telefonu: 570222409.

W przypadku ch臋ci zg艂oszenia reklamacji upewnij si臋, czy produkt powinien by膰 reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a tak偶e w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczeg贸艂owa procedura reklamacji

 


 

Czy mog臋 zwr贸ci膰 zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustaw膮 z dnia 2 marca 2000 roku, w ci膮gu 10 dni od daty odebrania przesy艂ki z zam贸wieniem, mo偶esz zwr贸ci膰 zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie mo偶e jednak nosi膰 艣lad贸w u偶ywania, nie mo偶e by膰 zniszczony czy uszkodzony, musi znajdowa膰 si臋 w oryginalnym opakowaniu z jego ca艂膮 zawarto艣ci膮.

» opis reklamacji i zwrot贸w

Newsletter
Podaj sw贸j adres e-mail, je偶eli chcesz otrzymywa膰 informacje o nowo艣ciach i promocjach.
Zaloguj si臋
Nie pami臋tasz has艂a? Zarejestruj si臋
do g贸ry
Sklep jest w trybie podgl膮du
Poka偶 pe艂n膮 wersj臋 strony
Sklep internetowy od home.pl